محرم
♥♥♥زیاران♥♥♥
اشنایی با شهرک زیاران و عکس های قدیمی،انواع تحقیق ومطالب طنز و خنده دار ...

 

اینم 2تا عکس از صبح عاشورای 92 ،شهرک زیاران

 

دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین


تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





18 / 8 / 1392برچسب:, :: 22:16 :: نويسنده : Mina

درباره وبلاگ

سلام من مینا هستم دانشجوی روانشناسی امیدوارم بتونم شما عزیزان را با روستای زیبایم زیاران آشنا کنم و منتظر نظرهای قشنگتون هستم نظر دهید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیاران و آدرس m.ziyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 11975
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



كد موسيقي براي وبلاگ