sms زیارانی
♥♥♥زیاران♥♥♥
اشنایی با شهرک زیاران و عکس های قدیمی،انواع تحقیق ومطالب طنز و خنده دار ...

 

واکنش اقایان به رنگ موی همسرشان:

انگلیسی ها:عزیزم مثل فرشته ها شدی؟

امریکاییها:عزیزم ماه بودی ماه تر شدی؟

ایرانی ها:هر چی من بدبخت کار کنم بده اشغال بمال به سرت؟

زیارانی ها:ان گو چیَه بمالِستی سَرِت؟؟؟؟؟؟؟؟

 اس ام اس زیارانی

واکنش زن بعد از نگاه شوهرش:

زن تهرانی:عزیزم این نگاهت رو دوست دارم0000

زن زیارانی:خا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟بیو مِنَه بُخور!!!!!!!!!!

 اس ام اس زیارانی

نهضت سواد اموزی میاد زیاران به پیر زنه میگه:

9تا جوجه داریم،اگه گربه5تا شو بخوره چند تا میمونه؟

میگه:خاکِسَرم ان راشَه یاد گیتی اِسَه هَمِشَه مُخورَه!!!!!

اس ام اس زیارانی

محتویات یخچال زیارانی ها:

یِه دانَه قِرمِزِ سطل تُرشِ ماست،صد بستَه قرص تاریخ بِگذَشتَه،

بِجوستِه آدامس،دیگیشوی بِماندَه تیاَره،دَدِی دِندان مَصنوعی، چند تا پیاله مِرغانه سطلی میان

،شربت معدَه، سُ تا قابلَمَه یخ ،عکس بروسلی یخچالی سَر............

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





6 / 6 / 1392برچسب:اس ام اس زیارانی, :: 19:49 :: نويسنده : Mina

درباره وبلاگ

سلام من مینا هستم دانشجوی روانشناسی امیدوارم بتونم شما عزیزان را با روستای زیبایم زیاران آشنا کنم و منتظر نظرهای قشنگتون هستم نظر دهید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیاران و آدرس m.ziyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 12167
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



كد موسيقي براي وبلاگ